Om 6 uur liep ik al het dorp uit.



Waarom in bed blijven liggen, als ik toch niet meer slaap. Daarbij had ik gezien, hoe mooi de zon op kwam boven een heiige wereld.


Helaas was dat effect grotendeels weg tegen de tijd dat ik buiten het dorp de dijk had bereikt.


Maar het was evengoed genieten zo ’s morgens vroeg. De wereld nog in slaap en het was nog heerlijk koel. Dat vond de haas ook.

In alle rust bekeek ik wat er zoal bloeide.






Het is stokrozentijd!



En ik zag nog net een medewandelaar op de dijk.

Ja, ’s morgens vroeg is een heel speciale sfeer! Prachtige foto’s!
LikeLike